Smash

Con todos os teus personaxes favoritos do universo  Nintendo: desde Mario e  Link ata  Donkey  Kong e  Pikachu,  Super  Smash  Bros. convídate a participar neste espléndido estrondo épico que acabará en caos, como sempre! EVERYONE IS HERE!

Tipo de competición: Presencial. Brackets de grupo 1 vs 1. Eliminatoria simple.

 

Normativa da actividade

  • Todos os combates serán ao mellor de 3 partidas (BO3), excepto semifinal e final que serán ao mellor de 5 partidas (BO5).
  • Se un combate termina cun movemento de auto-destrución, a pantalla de resultados determinará o vencedor.
  • En caso de morte Súbita o gañador será o participante con máis Vidas ou Menor Porcentaxe (se as Vidas están empatadas). En caso de empate mesmo en Porcentaxe, realizarase un combate a 1 Vida e 2 Minutos de Límite de tempo ata que resulte un gañador. O resultado de morte Súbita non será válido.
  • Está prohibido pactar resultados. Se o organizador considera que un resultado foi pactado este poderá descualificar do torneo a ámbolos dous bandos.
  • Está prohibido pedir ou recibir consellos durante as partidas dun set.
  • O gañador non está obrigado a repetir personaxe, pero deberá ser o primeiro en escollelo.
  • Os  Amiibo non están permitidos.
  • Se un xogador non aparece aos 5  min de chamarse á súa partida e fai que o torneo se atrase daráselle o combate por perdido.

Configuración de la partida

           Combate a 3 vidas e 7 minutos de límite de tempo.

           Barra de  Smash Final: Non.

           Espíritos: Non.

           Dano Inicial: Non.

           Items: Desactivados ou Ningún.

           Mecanismos: Non.

           Lume Amigo: Si.

           Impulso: 1.0x

           Reforzo: Non.

           Pausa: Non.

           Puntuación: Non.

           Medidor de Dano: Si.

           Abalo Personalizado: Desactivado.

           Loitadores Echo: Separados.

           Radar: Grande.

           Aliados  Translúcidos: Non.

           Loitadores  Mii: Permitidas todas as combinacións de movementos*.

  • Os loitadores  Mii terán que usar os seus traxes por defecto (a cor pódese elixir). O nome do personaxe terá que ser o da elección dos movementos no formato  XXXX (por exemplo: 1321).

Procedemento dun set.

  1. Selecciónase un escenario aleatorio entre os Escenarios Legais.
  2. Cada xogador escolle o seu personaxe (se se quere, pódese escoller o personaxe a cegas, cada xogador comunícalle ao organizador o personaxe que quere xogar, evitando así o  counterpick)
  3. Xógase a primeira rolda.
  4. O xogador gañador declara se quere cambiar de personaxe e escolle primeiro.
  5. O xogador perdedor declara se quere cambiar de personaxe e escolle.
  6. Xógase a partida.

            Los puntos 4, 5 y 6 se repiten hasta tener un ganador del BO3

Procedemento dun set (Semifinal e Final).

  1. Cada xogador escolle o seu personaxe (se se quere, pódese escoller o personaxe a cegas, cada xogador comunícalle ao organizador o personaxe que quere xogar, evitando así o  counterpick).
  2. Para decidir a orde de  strikes xógase un  bo1 a pedra, papel, tesoiras. O gañador decide quen empeza o  stage  strike.
  3. O xogador que inicie o  stage  strike quita un dos 5 escenarios iniciais, o segundo quita outros dous máis e o primeiro elixe entre os dous restantes en cal se xogará a primeira rolda.
  4. Xógase a primeira rolda.
  5. O xogador que gañou a súa primeira partida do set pode prohibir que o outro xogador elixa un dos escenarios legais (iniciais + adicionais)
  6. O xogador que perdeu elixe o escenario onde xogará a seguinte rolda.
  7. O xogador gañador declara se quere cambiar de personaxe e escolle primeiro.
  8. O xogador perdedor declara se quere cambiar de personaxe e escolle.
  9. Xógase a rolda.

            Os pasos 4, 6, 7, 8 e 9 repítense ata ter un gañador do  BO5.

Escenarios legais

  • Iniciais
    • Campo de Batalla*
    • Destino Final*
    • Estadio Pokémon 2
    • Pobo Smash
    • Liga Pokémon de Kalos
  • Adicionais
    • Sobrevoando o pobo
    • Sistema Lylat
    • Liga Pokémon de Teselia

Se na primeira rolda dunha partida os xogadores van a Destino Final ou Campo de batalla poden poñerse de acordo para xogar nunha versión diferente destes.

Normativa de comportamento e asistencia Presencial Eliminatoria simple

  • As partidas de quecemento (para comprobar as configuracións dos controis por exemplo) non deberán exceder os 60 segundos.
  • Os participantes do grupo deberán estar na zona de consolas antes da hora de inicio.
  • Os grupos serán chamados en orde e disputaranse todas as partidas de grupo ata quedar un só vencedor. Os participantes que non asistan serán eliminados.
  • Agardarase un máximo de 5 minutos.
  • Queda prohibida a detención dunha partida sen xustificación previa, coa penalización de round perdido en caso de producirse.
  • Non se permite o  coaching durante as partidas.
  • Non se permite a conduta  antideportiva presencial ou por chat.

Normativa de Controladores Versión Switch

  • Os usuarios poden traer os seus propios controis para participar no torneo, aínda que non se poderán usar aqueles controis con función de macros ou  turbos.
  • O Mando Prol de Switch deberá estar conectado vía cable.
  • Os  conversores non están permitidos.
  • A organización non conta con adaptadores de mando de Gamecube. Se queres usar este mando, deberás traer o adaptador.
  • Cada xogador deberá axustar os seus controis antes de empezar a partida, non o podendo facer na metade dela. É responsabilidade dos participantes ter os controis preparados antes de cada partida.
  • Poderanse crear e gardar esquemas de control. O seu nome non debe ser ofensivo.

Observacións:

Os xogadores están obrigados a manter unha actitude deportiva durante o transcurso da competición.

A organización non se fai responsable do material achegado polos participantes.

En calquera caso a decisión do organizador prevalece sobre as normas.

A esta normativa compleménta a normativa xeral.

 

twitter facebook